KANApa Literacka, 07. 02. 2011 r.
Nowość w naszym księgozbiorze:
"Błysk! Potęga przeczucia" - Malcolm Gladwell
W poniedziałek 7 lutego, do księgozbioru KANApy Literackiej dołączy książka pt. "Błysk! Potęga przeczucia", autorstwa Malcolma Gladwell'a.
W kolejnym tygodniu lutego prezentujemy Czytelnikom "Błysk! Potęga przeczucia". Książka Malcolma Gladwell'a - guru marketingu - opowiada o potędze pierwszego wrażenia, o czymś, co wydarza się w mgnieniu oka, często bez udziału świadomości czy rozumu. "Błysk (...)" zajmuje się najmniejszymi składnikami naszej codzienności: źródłem i treścią natychmiastowych wrażeń i wniosków, które pojawiają się bezwarunkowo, zawsze, kiedy mierzymy się z trudnym zadaniem lub poznajemy kogoś nowego. Ta książka to rozprawa o nas samych i dążeniu do lepszego poznania siebie i świata. To próba odpowiedzi na pytanie, co by było gdybyśmy nasz instynkt traktowali zawsze poważnie, a pierwsze odniesione wrażenie byłoby ostatnim?
Malcolm Gladwell jest publicystą "New Yorkera" (a wcześniej "Washington Post", gdzie pisał o nauce). Reportaże Gladwella o zachowaniu konsumentów, gwałtownych skokach przestępczości w Nowym Jorku, czy testach osobowości zdradzają jego zamiłowanie do socjologii, psychologii i marketingu. Książki Malcolma Gladwell'a nie schodzą z list bestsellerów, przez brytyjski dziennik "The Times" został uznany za jednego z pięćdziesięciu najbardziej wpływowych myślicieli w dziedzinie zarządzania. Ostatnio prawa do książki kupiła nawet wytwórnia filmowa Universal. Brawurowy, świetnie napisany i solidnie udokumentowany "Błysk! (...)" czyta się z wypiekami na twarzy.
Serdecznie zachęcamy do lektury!
7 lutego 2010
Powrót
|